Blackboard Support groep
Vandaag de eerste dag met sollicitatiegesprekken met 6 studenten voor de ondersteuning van Blackboard.
Vanaf 1 januari gaan we van start met de vernieuwde ondersteuning van Blackboard. Zoals de hele reorganisatie doen we nu alles veel meer centraal. Dit betekent dat we nu één centrale groep van studentassistenten hebben die Kees van Kuijen helpen bij de ondersteuning.
Het doel is dat we hiermee de ondersteuning kunnen verbeteren door
Het doel is dat we hiermee de ondersteuning kunnen verbeteren door
- betere bereikbaarheid (via e-mail, telefoon, skype, msn, netmeeting en fysiek);
- betere beschikbaarheid (doordeweeks van 9 tot 5, nu verschilt dat nogal per faculteit);
- hoger kennisniveau van de studenten;
- duidelijke processen en procedures (geen verschillen meer tussen faculteiten).
- administratieve taken (aanmaken courses, enrollen van gebruikers, aanmaken externen accounts e.d.)
- leveren van eerstelijns en tweedelijns support aan studenten en docenten.
- het bevorderen van het (onderwijskundig) gebruik van Blackboard, door trainingen, assistentie, workshops e.d.
- helpen bij de ontwikkelingen (testen van nieuwe versies, nieuwe building block, e.d.)
- ondersteunen van docenten bij het gebruik van multimedia (opnemen van colleges, videoconferencing e.d.)
No feedback yet
Form is loading...